Städa, plocka, fixa.

Min kära mor kom över idag på dag så blev å bjuda henne på käk å sen drog vi ut
i skogen å busade me TQ. Behöver man inte ha dåligt samvete för henne iallafall :)

Pratade me Kbab idag om nya tapeterna i nya lyan.
1 rum ska dom fixa iallafall :) Nice!
Blir väl å fylletapetsera dom andra :) ^^
Skriva på kontrakt nu i veckan.
YÄY!

Har precis börjat sortera ur bland mina kläder.
Behövs verkligen rensas ur.
Sen blir det upp på vinden å göra en första koll vad som ska va kvar å va som ska kastas.
Kan va bra å ha lite koll på va som ens finns där uppe!
Fyfaan va skit man samlar på sig.. På så kort tid!

Jaja, får se va som händer ikväll. Tror min favoritkille skulle iväg ikväll så måste roa mig me nå annat :)
Storstäda kanske! Inte helt fel :p Behövs.
Äh.. Får se va det blir.
Skönt å va ledig så man får somna i Jimmys famn iallafall.
Älskar det! Mysigaste som finns.

.:.

Många paddor har man kysst men äntligen har jag hittat drömprinsen.
Så glad att du är min!
Det känns som om vi kännt varandra längre än vad vi gjort.
Skulle inte byta bort dig för något eller någon.
Du är det bästa som hänt mig.
Älskar dig Jimmy Tengvall
<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilket rum fixar dom då?? =)

2009-10-05 @ 17:40:55
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Dom fixar sovrummet :)

2009-10-06 @ 16:51:28
URL: http://ziinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0