En hel helg förbi!

Lugn fredag
Jobb i lördags natt
Dop på söndag dag och jobb på söndags natten

Lilla Elias döptes. Jimmys brors son. .:Elias Per Johannes:. tror jag det blev.
Måste ju bara säga att jag aldrig sett sån söt dop klädsel!
Han hade vit skjorta, svart snygg väst, svarta kavajbyxor och fluga :)
SÅ JÄKLA GULLIG!
Allt i mini format.
Mysigt med dop :) Även om jag höll på å dö av skratt i kyrkan när prellen börja hoa å sjunga :D
"bit dig i läppen nu å håll käften" var det enda just då som snurrade runt i skallen på mig!
Otroligt vackert ^^
Väldigt mkt folk och man var lite lätt nervös :p Japp!
Men jag överlevde!
Alla var så snälla så.

Lite smått sliten eftersom jag inte hann sova nå efter jobbet mellan lördag å söndag.
Så blev å tvinga ner baby i sängen å gosa me filmtittande innan jag drog iväg te jobbet.
Å fyfaan va jag inte ville göra det! Hade nästan gjort vad som helst för att få krypa ner med Jimmy å få somna i hans famn. Usch va trist det kändes att behöva åka iväg..
Å så sliten!

Trodde jag skulle dö inatt av trötthet :)
Vidrigt!
Men lyckades sova några timmar nu på dagen iallafall :)
Sen blev det å hänga upp all ren tvätt som verkligen fanns överallt upphängda i lägenheten efter tvätten.
Fixa och dona me lite allt möjligt här hemma.
Nu blire fixa käk! Smarr.
Hungrig som faen.


Ikväll blire favorit i repris. Sova me baby <3
Just loves it!

Fick jag en önskan i hela världen så skulle det vara att du, Jimmy Tengvall är MIN resten av mitt liv.
Det går inte att beskriva hur bra det känns att ha dig i mitt liv.
Du är underbar hela du och jag är SÅ glad att det blivit du och jag!

Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Pia

hehe kul me hans dopklädsel, viktor hade samma fast i grått ;) så gut som en liten gubbe :P

2009-10-23 @ 21:10:54
URL: http://ppiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0