Dryyygt

Vaknade imorse, tomt som vanligt i sängen när inte älskling är där när man vaknar..
Jäkla jobb..
:)

Drog över te Anna å Joel igår kväll en sväng å snackade lite skit å så fick ju Tequila bus springa av sig lite me Bubba :) Härligt.
Sen vare hem å fixa negerbollar å flotta lite innan vi kröp ner i sängen å somnade till film.
Det finns inget bättre än att ligga nära någon man älskar och får känna närheten, tryggheten och värmen..
Mmmmm, fint :)

Denna dag:

Småfixat lite under dagen.
Personalmöte på eftermiddan.
Sen blire hem å tvätta.
Sen jobb inatt.
Ska försöka hinna mysa lite me Jimmy där imellan :)

Ledig fredag, sen jobb lördagnatt. Dop på söndag å sen jobb där på natten.
Tror att jag kommer va liiite sliten några dagar nu.. Tråkigt.

Fortfarande snusfri.
Fast har rökt lite för mkt. Ska börja dela upp ciggen nu igen i dagsdoser å så är det nog bättre om Jimmy har med sig ciggen te jobbet. Går inte så bra å ha dom hemma har jag märkt..

Skriva på papper för lägenheten imorn :D Wieeeehii!
Fan va bra det ska bli :)

Nee, ska ta tag i disken nu innan chefen hämtar upp mig inför mötet.

See yah!


PUSS på min Jimmy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0