Jörgen = Slapparsel

Han har sovit hela natten. Vaknar en sväng när bejb drog te jobbet. Sen vare bara sova igen.
Så blev vi väckta vid halv 8 igen av att Sjödoff slet ut min brevlåda och började slipa på dörren.
Härligt att komma upp i tid! . . Paus. . . . not.
Men så var det frulle och dags för vilostund igen. Snacka om att den katten har en
mat-skit-sov-mys klocka :) Han är ju urgullig! Oftast.

Blev glatt överraskad när bejb kom hem och käkade frukost och var allmänt mysig :p
Mmmmmmm ville inte att han skulle åka tebax te jobbet..
Jävla teaser ;)

Gårdagskvällen var trevlig.
Stack iväg å handlade när bejb kom hem från jobbet. Så drog vi över och gjorde tacos för en hel armé hemma hos Linus och Anna. Åt och åt och åt.
Jag och Anna dog av paltkoma i köket medans dom stora grabbarna kutade runt som galningar i huset och härjade :) Hur fan orkar dom?!

Avslutade kvällen me en jävla massa svordomar tillägnat tv spelet :)
Sen hem, mysa och sova.

Så jäkla tråkigt att vara ledig på vardagar.. Helt meningslöst!
Ingen har tid och umgås, jag får inte sova ut på morgonen me Jimmy, ingenting är ju roligt.
Roligast är ju iallafall att jobba fredag, lördag, söndag. LR INTE!
Avskyr skiten.

Ne, nu ska jag mysa ner mig me Jörgen i soffan och invänta älsklingens hemkomst.
Längtar :p
Snälla tiden.. Gå lite fortare..
Jag vill kramas!

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0