Jessica Jansson är en flitig människa

Faktiskt!
Jag är det :)
Fått en hel del gjort idag.
Vaknade upp imorse, besviken över att baby hade dragit iväg till jobbet.. Så himla tomt i sängen utan honom. Går ju inte att sova utan honom <3

Har plockat massa uppe på vinden. Fick ihop 4 proppfulla IKEA kassar med kläder. Och mer finns det. Helt sjukt. Hur fan lyckas man samla på sig så mkt skit!
Gick ner till Unga Liv och kollade om dom var intresserade och det var dom.
Kastade in kläderna där och gjorde dom supernöjda.
Nu är det mest småprylar och möbler kvar uppe på vinden men det behöver min kära mor ta en titt på innan det hivas.
Det sjuka är att mitt vindförråd fortfarande är fullt..
PLUS att jag har en massa grejer nere i lägenheten som ska hivas.
Soffan ska säljas tillsammans med massa grejer.

Nån som vill komma och kolla på grejer?
Varsegod men ring innan.

Sen har jag ringt massa ärenden och fått dom avklarade :)
Usch vad jag är duktig!

Den 16 December ska vi inte bara fira min födelsedag, vi får också nyklarna till lägenheten då och kan komma in och börja tapetsera :) Många rum att fixa iordning men det kommer bli skit bra!
Vi valde tapeterna nu i veckan och jag tror det kommer bli jäkligt snyggt.
Ska bli så skönt att lämna massa skit bakom sig.
Ska bli härligt och få något tillsammans med Jimmy.
MIN Jimmy :) Iiiihhhh han gör mig så lycklig :p

Han är fanimej det bästa som någonsin har hänt mig.

.j.a.g.ä.l.s.k.a.r.d.i.g.m.e.r.ä.n.v.a.d.s.o.m.g.å.r.a.t.t.b.e.s.k.r.i.v.a.m.e.d.o.r.d.J.i.m.m.y.T.e.n.g.v.a.l.l.

Nej, ska diska och plocka undan lite innan baby kommer hem.

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0