Mycket gnäll också..

VARNING FÖR GNÄLL!

Jaa, nu är det mkt.
Mår inte så bra..

Det är så störande, för att för en gång skull så kan jag slappna av i ett förhållande.
Jag kan vara mig själv och känner mig nykär på nytt.
Min Jimmy behandlar mig med respekt och är världens snällaste människa.
Han ställer upp för mig och han finns där när jag behöver honom.
Han får mig att skratta även fast jag är skitsur! :)
Han sitter och lyssnar på mitt gnäll och tröstar mig när jag är ledsen.
Han säger att jag är världens finaste fast jag ser ut som ett troll på morgonen och luktar som om någon setat och släppt avföring munnen medans jag sov.
Jag är så himla glad att han är min, önskar att det fanns fler som honom så mina kompisar kunde unna sig någon lika bra som min pojkvän för jag delar fan inte med mig av honom :)
 Jimmy, du är verkligen det bästa som någonsin hänt mig och jag vill alltid att det är vi <3
Jag är så glad att jag träffat dig, så glad att jag har dig.

Monika och Pelle. Ni lyckades verkligen :) Tack!

Men när förhållandet känns så underbart bra och det inte finns något att klaga på så ska andra saker vara jätte jobbiga så man inte får någon energi kvar till annat än just det tråkiga..
Det känns som om man inte har nå egergi kvar i kroppen.
Min reservtank är slut..

Jag vet inte hur jag ska komma ur skiten.
Jag är så trött.. Både psykiskt och fysiskt.. Kroppen och huvudet mår inge bra längre..
Nog för att jag varit trög förut men nu börjar det gå till överdrift.

Halloooo hjärnceller, hör ni mig?! . . . ekooo . . . ekoo . . . eko . . .

Orkar snart inte bita ihop längre. Känns så meningslöst när man vet att man gör saker och ting exemplariskt men ändå är det man själv som blir gnälld på.. Usch. Avskyr sånt.

Hmm.. Måste lösa det på ett eller annat sätt.
Energitjuvar! Usch och blä.

Nej, pussas me min plutt som precis kom ut från duschen :p
Jobb ikväll............

Hej påre!


Kommentarer
Postat av: Monika

Varsågod Jessica, ta väl hand om varandra KRAMAR Monika

2009-12-13 @ 19:49:23
Postat av: Mikaela

Gumman då.. Finns bara en bit bort & lyssnar gärna på ditt gnäll ;)Du fixar de här, de vet ja <3<3<3

2009-12-13 @ 20:22:08
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com
Postat av: Kimpa

Halloooo hjärnceller, hör ni mig?! . . . ekooo . . . ekoo . . . eko . . MOHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-12-13 @ 21:01:38
Postat av: Jessica

Monika: Det ska vi göra :)

Mickis: Jag vet, du är guld <3

Kimpa: Ja, men ibland börjar man ju fanimej fundera :) hahaha

2009-12-14 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0