3 timmar kvar!

Sen fyller jag år :D
Helt otroligt. Jag tycker verkligen att det är lika skoj fortfarande att fylla år!

Upp tidigt som fasen imorse. Fixade iordning mig och sprang iväg till 08.39 bussen mot Kungsör.
Drog upp till Ida en sväng innan vi blev upphämtade och drog oss iväg till Eskilstuna.
Möte möte möte julmat julmat julmat.
Kom hem vid halv 3 igen, mätt i magen :)
Vi fick värsta fina presenten.
Ostkniv och gaffelset plus en valfri gåva. Massa olika och välja mellan.

Sen blev det tokstädning och att fixa iordning smörgåstårtan.
Den blev nice :)
Trött i fingrarna efter att ha skalat 1 kg räkor.. :/
Fixade iordning ett smakprov med smårgåstårtan till baby så han vet om han gillar den eller inte och den gick i :)

Nu är kl. 21.04. Han har legar deckad i sängen sen 1 timma tebax. Sliten stackarn..
Får se om han vaknar till, annars får han sova ut.
Jag ska iallafall fixa iordning negerbollar, cocos toppar och choklad kaka.
Blir och städa klart imorn.

Ne, fixa och dona vare ja!

Hej hej :)




Och du, jag fyller år snart! :p


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis gumman på din stora dag <3 Hoppas den blir toppen ;)

2009-12-16 @ 08:32:09
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tack gumman :) <3

2009-12-16 @ 10:30:00
URL: http://ziinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0