Sjukskriven IGEN

Så jävla tröttsamt. Varför försvinner inte hostan?
Jagat läkare hela dagen. Men utan resultat. Skithögar hela bunten.

I övrigt så va fredan skoj :)
Utgång me Fruttan, Jimmy å Krille på B&S.
Fick me oss Malin å Janko åxå :) Mkt trevligt folk ute!
Fast mkt psyk åxå. Jävla satkärring utanför Kebab House. D nyllet ska jag komma ihåg!
Jobb lördag å söndag.
Avslutade min morgon imorse me å hosta så jag spydde i en hundskitpåse på bussen :)
Jäligt fint. Lr inte..
Blev kaos nu på kvällen så slutade me att chefen fick jobba inatt å jag ska kasta mig i soffan me Tequila bus, popcorn å saft :)
Å såklart Twilight.

Nee.. Slappa vare ja..


Ensamt som bara den..


*

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har alltid mig gumms <3

2009-08-18 @ 20:37:13
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag vet gumman å d e jag väldigt tacksam över <3

2009-08-18 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0