Sjukling

Blev ju über sjuk igår morse, lr natten till igår. Fattar inte varför.
Rätt oväntad kväll igår, trevlig. Men mindre trevlig natt.
Ringde te min stackars mamma sent å ville flytta hem igen..
Jag trodde seriöst att jag skulle dö.
Länge sen jag kände mig så liten å hjälplös. Usch!
Hon stannade kvar i telen tills jag lugnade ner mig å tagit medicin.

Älskar dig mamma!
Du e bäst <3 Underbar.

Sliten som fan idag. Varvat me istapp å kokande het idag åxå.
Hoppas man inte blir sådär dålig inatt igen. Då vet jag inte va jag ska ta mig till!
Tur att min lilla tös har varit extremt lugn hela dagen!

Fruttan å hennes hane kom förbi nu på kvällen efter att dom kommit hem från deras resa i helgen :)
D piggade upp! Kul å se dom :)
Som fan!
Nu måste jag bli frisk så man orkar umgås.. Usch.. Hatar skiten!
Slutade kvällen me att Tequila å Fridas LILLA hane fick busa runt ute på gården innan dom drog hemåt.
Nu blire lägga sig i soffan igen å dricka massa vatten.
Börjat tröttna på min soffan nu.. Vi har spenderat alldeles för mkt tid ihop under d senaste dygnen nu.
Nu vill jag bli frisk!

Tack för krya på dig hälsningar å önskningar på att kunna göra mig frisk :)
D värmer :p D piggar upp helt enkelt!

Ne, tebax te soffan nu.
IMORN NÄR JAG VAKNAR E JAG HELT FRISK! :D

Kan ju alltid hoppas :p

Hej påre!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lilla snuttan.. lider me dig.. Hoppas du blir piggare idag <3

2009-08-24 @ 08:27:32
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0