Party idag!

Nej skojjar bara.
Upp tidigt imorse efter en lång å trevlig gårdag/kväll :)
Blev upphämtad av Fruttan å så drog vi ut å lasta häst å plockade me grejer inför sadelprovningen.
Blev in en snabbis på Ikea å köpte ljus, hundmatskålar å lite annat.
Sen in på Rusta å där hittade jag godis till både mig å Tequila å så en ny matta te vardagsrummet.

Sen vare hem å ta d lugnt å samla krafter igen.
Kroppen mår inte bra!

Betalat alla räkningar har jag gjort åxå.
Fixade ännu en månad :) Wohooo!

Funderar på en kebabsallad idag ;) Skulle inte sitta fel.
Blir å dra ut å käka me Fruttan om ett tag. Sen hem igen antar jag å vila upp sig åter igen.
Blir å umgås ikväll åxå :) Hoppas jag.
Som sagt va, väldigt trevlig kväll igår :) D piggade upp!

Nej, hungrig nu.
Ringa å hetsa Frutt lite.

Hej påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0