Måndags mys :)

Inte hänt så mkt idag. Jag har varit piggare så har städat, tvättat å grejat här hemma :p
Jag vet.. Man ska ta d lugnt!
Höll på å bränna upp min lya idag åxå :)
Kastade upp en nytvättad handduk över en lampa som jag alltid gör eftersom den handduken tamefan aldrig e torr efter torktumlaren. Skillnaden denna gång va att lampan va på!
Inte bra.
D luktade illa å rök utav bara helvete men alla e oskadda :) hehehe Ingen dog! Förutom handduken.
Ser ut som nån skitit ner sig på den. Uhh..
Borta, nu syns den inte mer!

Ska gå iväg te kiosken å köpa lite bra grejer.
Sen blire film mys :p
Tihi!

Hade fint så länge :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får/hade en trevlig kväll =)

2009-08-24 @ 21:01:03
Postat av: Mikaela

Den kommentaren fick du av mig men tydligen ville inte mitt namn komma me :P

2009-08-25 @ 19:03:59
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0