Inte som jag trodde

Men varför blir man förvånad?

Ska sluta bli förvånad över nånting överhuvudtaget.

Dagen blev inte som den va tänkt iallafall.
UM på dagen å fixade fler p-piller.
Bra, då behöver man inte fundera på d längre då..
Hängde me Sofie på lite ärenden på stan å blev sen bjuden på käk ute idag. Nice!
Drog hem, grejade här hemma å gjorde inte så mkt.
Hade allmänt tråkigt.
Frida kom förbi en sväng. Sen trök hemma igen.
Fan så mkt trök!
Åka bort en sväng skulle inte sitta fel.

Gjorde pannkaka nu ikväll. FAN va goda pannkakor jag gör! Jag e duktig ja.

Imorn blire förhoppningsvis å träffa Mickis en sväng. Ta en fika på stan me lite girly talk.
Sen vette fan.

Ne, film maraton me mig själv. Å min älskade Tequila bus åxå såklart <3
Henne kan man lita på iallafall.



So long suckers.

Ska sluta hoppas, ska sluta tro, ska sluta bry mig, ska sluta lyssna så slipper man bli så jävla ledsen å besviken.



<3



du å jag skrutteplutt



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för idag gumms & för att du finns <3 Uppskattar dig mer än du tror <3<3<3

2009-08-20 @ 18:41:40
URL: http://MickisKarlsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tack själv gumman! Va söt du e :) <3 <3 <3

2009-08-20 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0